Spoty reklamowe to zwykle 30-sekundowe produkcje filmowe, których kluczowym zadaniem jest promocja usług lub produktów danej marki. Mogą być prezentowane w standardowych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni publicznej (monitory w komunikacji miejskiej) czy też przed seansami w kinach. W czasach powszechnego dostępu do sieci WWW świetnym pomysłem jest również udostępnienie spotu reklamowego w mediach społecznościowych, przykładowo, w charakterze treści sponsorowanej na Facebooku albo przed teledyskami na YouTube. Mnóstwo przykładów dowodzi, że treść udostępniana viralowo w sieci to najlepsza metoda na reklamę produktów i usług.
Produkcja spotów reklamowych – co jest istotne?
Spoty reklamowe najczęściej nie przekraczają pół minuty i prezentują treści w bardzo okrojonej formie, dlatego przy ich produkcji istotne jest pomysłowe, niebanalne ujęcie danego tematu. Ze względu na to, iż reklamy w mediach tradycyjnych pojawiają się w przerwach między programami, ich kreatorzy prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć uwagę odbiorców. W produkcji spotów reklamowych sporą rolę pełni również dobrze dobrana ścieżka dźwiękowa.
Filmy reklamowe – zaufaj doświadczeniu profesjonalistów
Produkcja filmów reklamowych to zadanie dla profesjonalistów, którzy dysponują najwyższej jakości sprzętem (drony, stabilizatory obrazu, lustrzanki cyfrowe, kamery sportowe i tradycyjne), a w swojej pracy korzystają ze zaawansowanego oprogramowanie do postprodukcji – montażu, korekty kolorów czy dźwięku. Firmy zajmujące się produkcją spotów reklamowych angażują też zawodowych lektorów i aktorów. Podstawą udanego filmu reklamowego jest zawsze fascynujący scenariusz przyciągający uwagę odbiorców, zaskakujący swoja inwencją, a nieraz nawet pobudzający ich do myślenia lub wywołujący wzruszenie.