Pozycjonowanie stron - więcej informacji o tej usłudze

Pozycjonowanie to szereg działań mających na celu poprawienie obecności stron w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie prowadzi do zwiększenia ilości transakcji firmy. Kolejnym atutem tego działania jest poprawa rozpoznawalności marki, produktu czy też usługi.

Algorytm Google wartościuje każdą stronę internetową na podstawie blisko 200 rozmaitych wskaźników. Efekt tej diagnozy decyduje o tym, na którym miejscu strona czy jej podstrona wyświetli się w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za bardzo ważne czynniki rankingowe zawodowcy ds. SEO uważają między innymi responsywność, jakość contentu, jak równieżlinkowanie (on-site oraz off-site).

Wstukując w przeglądarkę Google jakieś słowo, użytkownik otrzymuje listę stron, które algorytm ocenił jako najbardziej dopasowane do powyższego zapytania. Jakie adresy pojawią się w rezultatach wyszukiwania najwyżej? Przede wszystkim te, których treść jest unikalna oraz odpowiednio wypełniona trafnymi frazami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, lecz i urządzeniach przenośnych), właściwie zoptymalizowany kod HTML, jak również ilość linków przychodzących do naszej strony.

Czy powinno się przekazać pozycjonowanie i optymalizację sklepu lub strony internetowej zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google cyklicznie jest poprawiany, zatem warto zostawić pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych zawodowcom. Wyśmienitym wyborem jest agencja SEO, która ma długoletnią praktykę w tym obszarze. W takich agencjach pracuje szereg specjalistów nie tylko od optymalizacji, lecz również programowania czy marketingu internetowego. Powierzając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można zaprząc w inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.

Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania stron oraz sklepów www w Google?

Pozycjonowanie to przede wszystkim oferta skierowana do administratorów stron internetowych, których zadaniem jest demonstracja i sprzedaż produktów bądź usług przedsiębiorstwa. Prowadząc dowolną działalność niemądrze jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej bądź ją utworzyć, natomiast zaniechać jej pozycjonowanie. Biznesowi konkurenci nie śpią w walce o dotarcie do nowych klientów. Wedle statystyk aż 97% klientów poszukuje w internecie informacji o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak dużej grupy odbiorców można tą metodą dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w przeglądarce niesamowicie zwiększa szansę, że klient wybierze nasze usługi.

Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]