Więcej danych o szczegółach oferty agencji reklamowej Kraków znajdziesz tutaj
Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, wytwórcą czy właścicielem sklepu. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i opłacanie swoich oddziałów ds. reklamy, natomiast mniejsze biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół szukają pomocy u agencji reklamowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w internecie (kanały social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo użyte w trakcie projektowania materiałów reklamowych – folderów, billboardów, plakatów czy stoisk targowych. Agencja marketingowa pomoże także stworzyć przyciągające, unikalne wpisy na stronę www firmy, a także zaplanuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak Instagram, Twitter lub Facebook.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są zwłaszcza do przedsiębiorstw, które nie mają własnego działu promocji. Nie oznacza to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on wprawy w przygotowaniu spotkań z klientami, konferencji bądź targów, które najczęściej wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie niezawodnego oraz zżytego ze sobą teamu pracowników – wystarczy zlecić jej organizację imprezy integracyjnej lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to zlecenie wszelkich działań marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Nasze dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]