Zajrzyj w to miejsce jeśli chcesz wiedzieć czym wyróżnia się dobra agencja SEO.
Gdy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, że współcześnie widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd spora grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem zatrudnić dobrą agencję SEO? Należy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów.
Jak zatrudnić rzetelną firmę SEO? Google przygotowało o tym film
Nie można negować, że cały sektor SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieprzerwanie rozkwita zasadniczo tylko za dzięki wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się innych alternatyw, jak między innymi Rambler, DuckDuckGo lub Bing, nadal kluczowe są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się pozyskać widoczność w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, zazwyczaj jest to nieosiągalne bez doradztwa fachowców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i udostępniło krótki instruktaż, jak znaleźć dobrą firmę SEO.
Główne cechy rzetelnej firmy SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kolejnych punktach wyjaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród podstawowych cech m.in.:
- zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy,
- udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, przykładowo poprzez permanentny dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
- umiejętność oceny czasu i budżetu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego największą konkurencją.
Przedstawicielka Google wskazuje też, że dobra firma SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, nieraz dającym pierwsze efekty na ogół po kilku miesiącach działań.