Odwiedź firmę SEO - uzyskaj kompetentną pomoc specjalistów

Firmy oraz właściciele witryn internetowych, którzy pragną, żeby wyświetlać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy, którego nie zalecamy, to próbowanie starań . Nie dysponując kwalifikacjami w zakresie SEO i nie śledząc na bieżąco wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno działać poprawnie i – kluczowe – skutecznie. Kolejny sposób to zatrudnienie na etat specjalisty ds. SEO, jednakże nie każda firma się na to decyduje ze względu na budżet. Trzecie wyjście to zatrudnienie agencji SEO. Wydatki przeznaczone na zadania agencji SEO można dostroić do możliwości finansowych zleceniodawcy. Plusem kooperacji z agencją SEO jest to, że nie licząc fachowców od SEO w pracują tam także osoby od kampanii Google Ads, kodowania, kreatywnego pisania i grafiki, które służą rzeczowym wsparciem w tych kwestiach.

Rzetelna agencja SEO dopasowuje prace do każdego klienta

Agencji SEO w Polsce jest bardzo wiele. Co wziąć pod uwagę w toku szukania podmiotu, która zwiększy naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Zalecamy wybrać markę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, ale także tych marketingowych czy kreatywnych, co roku się zwiększa, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Współpracując z agencją, która istnieje od minimum dekady, można mieć zaufanie, że dysponuje ona sporym doświadczeniem i może bez trudu zaprezentować ciekawe portfolio swoich byłych klientów. Na stronach agencji SEO częstokroć znajduje się dział „Case study”. Przed podpisaniem umowy powinno się zapoznać się ze opisy takich przypadków, by wstępnie zobaczyć, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to jakie problemy udało jej się rozwiązać i z jakimi branżami miała do czynienia. Najlepsza agencja SEO to taka, której działania są przejrzyste: informuje o harmonogramie prac na najbliższe tygodnie, jak również dostarcza sprawozdanie z przeprowadzonych działań i ich następstwa.

Inna istotna kwestia to spersonalizowana oferta i dostrojenie zakresu działań do charakteru działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpowiada w przeciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie gotowego szablonu, należy traktować to jak sygnał alarmowy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel profesjonalnej agencji SEO kontaktuje się z potencjalnym klientem, żeby dopytać o kolejne dane o firmie, nieodzowne do zaprezentowania dla niej indywidualnej oferty. To dane, których nie można odszukać samodzielnie w internecie, jak np. informacja o realizowanych do chwili obecnej działaniach SEO czy o ważnych dla klienta towarach lub usługach, które potrzebuje wypromować.

Opłata za usługi agencji SEO – jakich ofert unikać

Nieufnie należy podejść do firm SEO, które proponują współpracę z zapłatą za uzyskany wynik. W takim modelu rozliczenie odbywa się wtedy, kiedy słowa kluczowe uzyskają ustalone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do pierwszej strony wyników bądź do Top5). To w dalszym ciągu całkiem popularny sposób rozliczeń, aczkolwiek niesie ze sobą wysokie niebezpieczeństwo – można bowiem osiągnąć natychmiastowy efekt łamiąc standardy określone przez Google. Codziennie aktualizowany algorytm dodatkowo nie pomaga w dotrzymaniu obietnic składnych klientowi, więc rzetelna agencja SEO nigdy nie gwarantuje zdobycia konkretnych wyników. Jeśli idzie o opłatę za działania firmy SEO, to z rzadka jest ona stała – zwykle w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu potrzebne są większe nakłady finansowe, aby wykonać skrupulatny audyt SEO, a potem wykonywać wszelkie wymienione w nim zalecenia. W późniejszym okresie współpracy, gdy strona klienta jest już zoptymalizowana, koszty działań bywają znacznie niższe.

Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]